hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرمان| تقدیم چهار پیشنهاد به وزارت کشور

کرمان| تقدیم چهار پیشنهاد به وزارت کشور

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان چهار پیشنهاد از جمله محمدجواد فدایی (سرپرست استانداری) و شهباز حسن پور (نماینده مردم سیرجان و بردسیر) را برای تصدی سمت استانداری کرمان به وزارت کشور تقدیم کرده است.
احمد حمزه در شورای اداری استان در محل استانداری کرمان افزود: استاندار باید بومی این استان باشد و راه ترقی و توسعه را با آهنگ بیشتری طی کند.
وی اظهار داشت: شخص جایگزین استاندار کنونی کرمان باید برای رونق و تعالی استان از شرکت های بخش خصوصی استفاده کند و این مسیر را با قدرت ادامه دهد.
نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین باید اقدامات استان کرمان نسبت به گذشته با مشورت و همفکری بیشتر پیگیری شود زیرا خود محوری موجب دیکتاتوری می شود.
وی افزود: باید روحیه مطالبه گری بین مردم استان کرمان تقویت شود و مسئولان با حوصله به انتقادات رسانه ها رسیدگی کنند.
حمزه عنوان کرد: مسئولان باید با همفکری و هم افزایی این استان را علاوه بر توسعه اقتصادی در زمینه توسعه سیاسی نیز در کشور الگو کنند.
اقتصاد مقاومتی کرمان به استان ها ابلاغ شد
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: اقتصاد مقاومتی استان کرمان از طرف هیات دولت بعنوان برگ زرینی به تمام استان های کشور ابلاغ شده است.
شهباز حسن پور افزود: امروز استان پهناور کرمان با همکاری استاندار کرمان، دستگاه قضا و ائمه جمعه بعنوان امن ترین استان کشور شناخته شده است.
وی بیان کرد: با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، طرح آمایش سرزمینی در کشور اجرا نشده و امروز این طرح به همت علیرضا رزم حسینی در استان کرمان به عنوان تنها نقطه کشور در حال پیاده سازی است.
وی گفت: طرح آمایش سرزمینی موجب جلوگیری از موازی کاری و هدر رفت سرمایه می شود.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز استان کرمان به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.
وی تاکید کرد: مجمع نمایندگان استان کرمان از خدمات ماندگار استاندار سابق کرمان تقدیر و از محمدجواد فدایی در سمت سرپرستی حمایت می کند.
همچنین مسئولان حاضر در این نشست از خدمات علیرضا رزم حسینی در جایگاه استاندار پیشین کرمان تقدیر و به محمدجواد فدایی سرپرست این سمت خیرمقدم گفتند.
در این نشست حکم سرپرستی استانداری کرمان با حفظ سمت توسط علیرضا رزم حسینی تقدیم محمدجواد فدایی شد و همچنین وزیر کشور در پیامی از خدمات استاندار سابق کرمان تقدیر کرد.
این نشست با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار سابق و سرپرست استانداری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، فرمانداران و سایر مسئولان این استان در محل سالن شهید مرتضوی برگزار شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد