hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > برگزاری کنگره حفاظت و بیماری‌های حیات وحش در ایران

برگزاری کنگره حفاظت و بیماری‌های حیات وحش در ایران

معماریان از برگزاری کنگره حفاظت و بیماری‌های حیات وحش در ایران از ابتدای آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان معماریان دامپزشک پارک پردیسان و عضو مرکزی کمیته علمی نخستین کنگره حفاظت و بیماری‌های حیات وحش در رابطه با آغاز کنگره حفاظت و بیماری‌های حیات وحش اظهار کرد: این کنگره اولین کنگره حفاظت از حیات وحش است که قرار شد در ایران برگزار شود.
او افزود: فرآیند دریافت مقالات در این زمینه از نیمه دوم تیر ماه آغاز شده است و تا شهریور ماه امسال ادامه دارد.
دامپزشک پارک پردیسان و عضو مرکزی کمیته علمی نخستین کنگره حفاظت و بیماری‌های حیات وحش گفت: در کنگره حفاظت و بیماری‌های حیات وحش در رابطه با آشنایی با حیات وحش و بیماری آن‌ها، حفاظت و مدیریت حیات وحش، شناخت گونه‌های مهاجم به علاقه‌مندان آموزش و فعالیت‌های علمی محققان ایرانی نیز در این کنگره ارائه می‌شود.
معماریان تصریح کرد: در این کنگره مهمانان خارجی و کارگاه‌های مختلف در زمینه‌های متعدد از جمله آموزش دامپزشکی حیات وحش نیز حضور خواهند داشت.
عضو مرکزی کمیته علمی نخستین کنگره حفاظت و بیماری‌های حیات وحش گفت: بیماری‌های حیات وحش (رخداد، مراقبت و پایش)، سلامت واحد و حیات وحش با رویکرد بیماری‌های مشترک، نقش و مدیریت بهداشتی مراکز نگهداری حیات وحش، امداد و نجات و مدیریت بحران در حیات وحش، نقش تغییرات اقلیمی بر بقای گونه‌ها و زیستگاه‌ها، عوامل تهدید و اثرات متقابل انسان و حیات وحش، گونه‌های رها شده و اثرات آن‌ها بر محیط زیست و روش‌های نوین حفاظت از حیات وحش از جمله محور‌های اصلی کنگره حفاظت و بیماری‌های حیات وحش هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد