hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > خبر فرار بابک زنجانی از زندان اوین صحت دارد؟

خبر فرار بابک زنجانی از زندان اوین صحت دارد؟

خبر فرار بابک زنجانی از زندان بار دیگر این چهره پرونده‌های فساد اقتصادی را به چهره خبری روز تبدیل کرد.

اصفهان امروز: بابک زنجانی پس از شهرام جزایری جزو مشهورترین چهره‌های اقتصادی است که هم در زمان آزادی هم در زمان زندانی شدن خبرساز و چهره شاخصی بوده است.

ساعتی پیش اطلاعاتی به سرعت دست به دست شد که از گریختن بابک زندانی با چهره مبدل خبر می‌داد. این موضوع با توجه به حساسیت مردمی روی چهره‌های مفسد اقتصادی و بعد از تجربه‌هایی مانند اخبار حضور فاضل خداداد(مجرم نخستین پرونده اختلاس بزرگ معروف به 123 میلیاردی در دو دهه قبل) در خارج از کشور، کریختن شهرام جزایری و دستگیری و بازگرداندن او به کشور و سپس خروج غیرقانونی او در کامیون حامل عدس، احتمال واقعیت داشتن این خبر را افزایش داد.

خبر فرار بابک زنجانی از زندان تکذیب شد
مردم نسبت به اخبار بابک زنجانی بیشتر از شهرام جزایری حساس هستند

گفته شده بود بابک زنجانی بعدازظهر دیروز با چهره مبدل و گریم شده از زندان اوین گریخته است و در مرزهای دریایی کشور در حال فرار و خروج از کشور است.

بعد از آن یک مسئول قضایی نسبت به خبر فرار بابک زنجانی از زندان اوین واکنش نشان داد. وی پیرامون اینکه بابک زنجانی کجاست گفت: موضوع فرار یک خبر کذب است و پایه و اساسی ندارد.

بابک زنجانی کجاست ؟

بابک زنجانی کجاست 
سوال مردم این بود که در صورت فرار اکنون بابک زنجانی کجاست؟

اخبار بابک زنجانی همواره از سوی مردم با حساسیت پیگیری می‌شود. چه زمانی که هنوز به حبس نرفته بوده و در قالب شرکت سرمایه گذاری سورینت، فعالیت‌های اقتصادی گوناگونی از حمل و نقل هوایی در قالب شرکت قشم ایر، فعالیت اقامتی مانند هتل سورینت کیش، فعالیت فیلم سازی، تولید لوازم آرایشی و از همه مهمتر و پر حاشیه‌تر، فروش نفت و مشتقات نفتی را انجام می‌داد و چه زمانی که پس از آن به دلیل اخلال در نظام اقتصادی کشور و پس ندادن مبالغ کلان ناشی از فروش نفت به وزارت نفت دستگیر شد و به زندان افتاد.

بابک زنجانی فرار کرد ؟
بابک زنجانی حتی از داخل زندان مقاماتی مانند وزیر نفت را تهدید می‌کند

اخبار حضور بابک زنجانی در زندان، حضور او در دادگاه‌ها، واکنش او از داخل زندان اظهار نظرهای مسئولان دولتی، مجلس‌نشینان و قوه قضائیه و حتی خط و نشان کشیدن‌های گاه و بیگاه او سبب شده همواره در خط داغ اخبار حضور داشته باشد.

اینک موضوع فرار بابک زنجانی از زندان گرچه تکذیب شده، اما حساسیت فوق العاده افکار عمومی و رسانه‌ها به این چهره محبوس نشان می‌دهد. حساسیتی که هرگونه تغییر در وضعیت او را نیازمند توجیه محکمه پسند و اقناع افکار عمومی نشان می دهد، چرا که شهروندان انتظار دارند او تا پرداخت کامل بدهی خود به خزانه دچار مشکلات غیر مترقبه، فرار غیر منتظره و اتفاقات پیش بینی نشده و مشکوک نشود.

اخبار بابک زنجانی گریم
بخشی از اطرافیان، دوستان و همراهان بابک زنجانی هم اکنون زیر ذره‌بین افکار عمومی قرار گرفته‌اند


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد