hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > گریه کردم چون نتوانستم به تیم کمک کنم

گریه کردم چون نتوانستم به تیم کمک کنم

مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ با پنجمی تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید و شاگردان کولاکوویچ پس از چند روز استراحت از اول مرداد خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده خواهند کرد. مسابقات انتخابی المپیک اواسط مرداد در روسیه برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با کوبا، مکزیک و روسیه همگروه است.
علی اصغر مجرد، بازیکن جوان تیم ملی والیبال صحبت‌هایش را با اشاره به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2019 در شیکاگو شروع کرد: «تیم‌های قدرتمندی در مرحله نهایی مسابقات حضور داشتند. گرچه برخی تیم‌ها مثل لهستان با تیمی جوان در شیکاگو حضور یافتند اما همین تیم هم در جایگاه سوم ایستاد و تمامی تیم‌های بزرگ دنیا را شکست داد. مسابقات لیگ ملت‌ها دومین تجربه حضور من در جمع تیم ملی بزرگسالان بود و با حضور در جمع ۶ تیم برتر حسابی سورپرایز شدم.» او افزود: «درست است که پنجم شدیم اما بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش‌شان را کردند؛ از کوچک‌ترین فرد تیم ملی که من بودم تا بازیکنان بزرگی که در ترکیب ثابت حضور داشتند. تیم ملی بهترین سرمربی و بازیکنان را در اختیار داشت و  در مرحله ابتدایی هم جزو بهترین‌ها بودیم، این نشان دهنده کیفیت تیم ایران است. علاوه بر این، یکی از بهترین سرمربیان دنیا تیم ما را هدایت می‌کند. ایگور کولاکوویچ سابقه درخشانی در لیگ ملت‌ها و جام جهانی دارد. وظیفه سرمربی هدایت تیم است و همه باید به تصمیمات او احترام بگذاریم.» مجرد بیان داشت: «چند سال است تیم ملی در بین بزرگان جهان حضور دارد و بدیهی است که نگاه‌ها به چنین تیمی تغییر می‌کند و انتظارات بیشتر می‌شود. همه تلاش کردند و زحمت کشیدند اما متأسفانه نشد که مقامی بهتر از پنجمی کسب کنیم و روی سکو برویم. خودمان هم مثل مردم انتظار داشتیم که این اتفاق بیفتد.»
بازیکن 22 ساله تیم ملی والیبال گفت:«چند تا از بازیکنان با وجود مصدومیت خطرناک بازی کردند. برخی از بازیکنان نباید بازی می‌کردند، چرا که بازی کردن‌شان موجب می‌شد سلامتی‌شان به خطر بیفتد، با وجود این، تنها به فکر کمک به تیم بودند و با هر شرایطی به بازی فکر می‌کردند. در بازی با برزیل مچ پایم پیچ خورد و از اینکه نمی‌توانستم به تیم کمک کنم، گریه کردم. درد پایم اولویت دوم بود و از اینکه نمی‌توانستم به تیم کمک کنم بسیار ناراحت بودم. من هم مثل دیگر بازیکنان روزی آرزو داشتم پیراهن تیم ملی بزرگسالان را بپوشم. حالا امیدوارم در وهله اول تیم ملی سهمیه المپیک توکیو را کسب کند و بعد از آن آرزو می‌کنم من هم جزوی از تیم باشم و در ترکیب ایران در المپیک حاضر باشم.»
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال درباره شرایط تیم در انتخابی المپیک هم صحبت کرد: «این مرحله از مسابقات بسیار سخت است و ما در این مسابقات باید به مصاف روسیه، کوبا و مکزیک برویم و از میان این تیم‌ها روسیه بسیار قدرتمند است، تیمی که قهرمان لیگ ملت‌ها شد و با توان بالاتری به مصاف ما خواهد آمد، چرا که المپیک برای همه تیم‌ها مهم‌تر است. البته ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و در لیگ ملت‌ها نشان دادیم که می‌توانیم یکی از تیم‌های مدعی حتی در المپیک باشیم. حالا توقع همه حضور در المپیک 2020 و حضور بر سکو است.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد