hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > برنامه زمانی ملاقات مردمی با مدیر منطقه قم

برنامه زمانی ملاقات مردمی با مدیر منطقه قم

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم به تشریح برنامه زمانی ملاقات مردمی با مدیر منطقه قم پرداخت.


فهیمه نوروززاده در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم گفت: در راستای ایجاد ارتباط رودررو و بدون واسطه مسئولین و شفاف سازی پاسخگویی مدیران، ملاقات مردمی مدیر شرکت نفت منطقه قم هر هفته برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این اقدام در راستای تداوم ملاقات‌های مردمی با شهروندان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در زمان های تعیین شده بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود می‌پردازند و به حل مشکلات رسیدگی شود.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با اشاره به اینکه جلسات ملاقات مردمی در این منطقه سه شنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰  الی ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود، افزود: بیشتر مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان درباره کارت سوخت و احداث جایگاه های جدیدالاحداث و ... می‌باشد.
وی این اقدام را در راستای شفافیت های سازمانی و همدلی با مردم خواند و تصریح کرد: ما در منطقه وظیفه داریم در چارچوب ضوابط تعیین شده و حیطه اختیارات، پاسخگوی مشکلات شهروندان باشیم.
نوروززاده تصریح کرد: مسئولین شرکت نفت در تلاشند با ایجاد فضای شفاف و بدون واسطه و با ارائه راهنمائی به روند وظایف ذاتی و جاری شرکت سرعت بخشیده تا بتوانند راهگشای مسائل و مشکلات شهروندان گرامی در این خصوص باشند.
مدیر روابط عمومی شرکت نفت منطقه قم در انتها اظهار داشت: جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رودرو و بدون واسطه با مسئولین و کارشناسان شرکت، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی با شهروندان است و این مهم حتی درخارج از وقت مذکور و در سایر روزهای اداری نیز انجام می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد