hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ایده‌های نوآورانه مقابله با گرد و غبار حمایت می‌شود

ایده‌های نوآورانه مقابله با گرد و غبار حمایت می‌شود

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با جدی شدن معضل گرد و غبار در مناطق جنوبی و غربی کشور، اقدام به حمایت از ایده های نوآورانه و روش‌های فناورانه کاهش این معضل کرده است.
به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارگروه بیوتکنولوژی محیط‌زیست ستاد توسعه زیست فناوری این معاونت چند سالی است که با اجرای برنامه‌های مختلف و نوآورانه، برای کاهش مضرات و اثرات مخرب گرد و غبار، تلاش می‌کند، یکی از این روش‌های مؤثر، همکاری با بخش خصوصی و دریافت برنامه‌ها و ایده‌های نوآورانه آنها است.
ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در همین راستا اقدام به حمایت از تولید مالچ‌های زیستی کرد و طی فراخوانی از شرکت‌های دانش‌بنیانی که ایده‌های نوینی در این زمینه داشتند حمایت کرد، این مالچ‌های زیستی مخاطره‌ای برای سلامتی ساکنان مناطق گرد و غبار خیز ندارد.
اما در این میان، یکی از برنامه‌های کارگروه بیوتکنولوژی محیط‌زیست ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دریافت و حمایت از ایده‌ها و روش‌های نوین مقابله با گرد و غبار با رویکردهای اقتصادی و اشتغالزایی بومیان منطقه است، در این طرح، ستاد توسعه، ایده‌های نوآورانه را جمع‌آوری و بررسی می‌کند و در صورت تأیید و نتیجه بخش بودن ایده‌ها، شرایط را برای اجرایی شدن آنها فراهم می‌کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد