hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|لزوم مشارکت دولت در بخش حمل‌ و نقل عمومی قم

قم|لزوم مشارکت دولت در بخش حمل‌ و نقل عمومی قم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه دولت باید با افزایش یارانه‌ها و ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت راه مشارکت بخش خصوصی را هموار کند، گفت: سال گذشته دولت حدود ۷۰۰ میلیون تومان یارانه داده که بسیار این مبلغ ناچیز است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، امیر یزدی با اشاره به اهمیت حمایت دولتی در پرداخت یارانه حمل‌ و نقل عمومی شهرها، اظهار داشت: برای تأمین هزینه‌ها قرار بود که کرایه به سه صورت دولت، شهرداری و مردم تأمین شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه متأسفانه دولت در این سال‌ها حمایت چندانی از حمل‌ و نقل عمومی در شهرها نداشته است، ابراز کرد: از حدود ده سال پیش تاکنون دولت‌ حمایتی مشخص و شاخص از حمل‌ و نقل عمومی نداشته‌اند که همین امر سبب افزایش طول عمر ناوگان شده است.

یزدی ادامه داد: اکثر اتوبوس‌های فعال در شهر قم وابسته به بخش خصوصی است که در آستانه اتمام قرارداد ده‌ ساله قرار دارد و پس از آن نمی‌توانیم تصمیمی برای آن‌ها بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید با افزایش یارانه‌ها و ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت راه مشارکت بخش خصوصی را هموار کند، عنوان کرد: سال گذشته دولت حدود ۷۰۰ میلیون تومان یارانه داده که بسیار این مبلغ ناچیز است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد