hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > مطمئنم اتفاقات خوبی در شیکاگو می‌افتد

مطمئنم اتفاقات خوبی در شیکاگو می‌افتد

مرحله پایانی لیگ ملت‌های والیبال 2019 با حضور 6 تیم از بامداد امروز آغاز شد. کولاکوویچ و شاگردانش هدفی جز فتح یکی از سکوهای اول تا سوم ندارند و برای این مهم ابتدا باید از سد غول‌هایی چون لهستان و برزیل بگذرند. البته عملکرد درخشان بازیکنان تیم ملی باعث شده امیدواری‌ها نسبت به این موضوع افزایش یابد.
شهرام محمودی که به تیم ملی دعوت شد اما به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی را از همان هفته اول رقابت‌ها همراهی کند، در خصوص مرحله نهایی مسابقات گفت: «تیم شرایط خیلی خوبی دارد و عملکرد بچه‌ها مؤید این موضوع است. تمام بازیکنان از لحاظ جسمی و روحی در سطح ایده آلی هستند. مطمئنم که اتفاقات خیلی خوبی در شیکاگو خواهد افتاد. گرچه صعود به مرحله نهایی مسابقات هم کار بزرگی بود. تیم ملی در مصاف با تیم‌های بزرگ دنیا موفق بود و این نشان می‌دهد که بچه‌ها باور کرده‌اند که یکی از تیم‌های بزرگ جهان هستند و این تفکر در تک تک بازیکنان وجود دارد.» پشت خط زن تیم ملی والیبال بیان داشت: «متأسفانه مصدومیتم اجازه نداد که بتوانم در خدمت تیم ملی باشم و جا ماندم. در حال حاضر تمرینات آماده سازی‌ام را به صورت انفرادی برگزار می‌کنم تا در صورت تشخیص کادر فنی در مسابقات بعدی تیم ملی را همراهی کنم. دلم با تیم است و دوست داشتم همراه تیم ملی در شیکاگو باشم.» او در پاسخ به این سؤال که آیا حسرت نبودن در جمع بازیکنان تیم ملی را می‌خوری؟ گفت: «حسرت نمی‌خورم چرا که معتقدم مصدومیت جزو ورزش است. خوشبختانه تیم ملی در نبود من نتایج بسیار خوبی کسب کرد و از این موضوع بسیار خوشحالم.» محمودی در خصوص تفاوت تیم ملی کنونی با تیم ملی که در لیگ ملت‌های 2018 در جایگاه دهم ایستاد، گفت:«تیم ملی از نظر نفرات تفاوت عمده ای با سال گذشته نداشته و تنها تجربه بازیکنان با حضور در چندین دوره از مسابقات بالاتر رفته است. امسال تیم یکدستی داریم و بازیکنان در تمام پست‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و همین عوامل دست به دست هم داد تا به عنوان تیم دوم جدول، راهی مرحله پایانی شوند.»
پشت خط زن تیم ملی افزود: «برنامه تیم ملی، جوانگرایی اصولی است. جوان‌ترها در کنار بزرگ‌ترهای تیم، کسب تجربه کرده و خود را برای جایگزینی آماده می‌کنند اما به هر حال پیدا کردن جایگزین برای بازیکنان فعلی سخت است. نسل کنونی جزو نخبه‌های والیبال محسوب می‌شوند اما جوان‌ها ثابت کردند می‌توان به آنها امیدوار بود.»
او درخصوص همگروهی‌های ایران بیان داشت: «6 تیم از بهترین‌های دنیا در فینال حضور دارند. ما در ارومیه به سختی لهستان را شکست دادیم و برزیل هم که همیشه تیم قدرتمندی است. بازی سختی مقابل این دو تیم در پیش داریم اما من امیدوارم که اتفاقات خوبی رقم بخورد و یک سکوی تاریخی توسط تیم ملی فتح شود.»
محمودی درخصوص معطلی بازیکنان در فرودگاه شیکاگو و حواشی به وجود آمده هم صحبت کرد: «این مشکلات همیشه گریبانگیر ما بوده اما امریکایی‌ها نمی‌خواهند بفهمند که مسائل سیاسی ارتباطی به ورزش ندارد. همیشه همین گونه بوده و ما هر زمان به امریکا رفتیم با چنین مشکلی مواجه شدیم و این ناراحت کننده است. امریکایی‌ها زمانی که به ایران می‌آیند چنین مشکلی ندارند و حتی وقتی تیم ملی کشتی‌شان به ایران آمد، ما با شاخه گل به استقبال‌شان رفتیم.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد