hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > انتشار فصلنامه دانستنی اقتصاد

انتشار فصلنامه دانستنی اقتصاد

شماره جدید فصلنامه دانستنی اقتصاد فصل بهار منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ این فصلنامه در هر شماره به یک موضوع در رابطه با دانستنی اقتصاد می پردازد. این شماره فصلنامه به مسئولیت اجتماعی شرکتی اختصاص دارد و موضوعاتی درباره مسئولیت اجتماعی شهروندی٬ ویژگی های مسئولیت اجتماعی شرکتی٬ قراردادها و مسئولیت اجتماعی و ده ها مطلب خواندنی دیگر در آن منتشر شده است.
همچنین مصاحبه با دو نماینده مجلس تهران درباره مسئولیت اجتماعی٬ معاون اجتماعی شهرداری منطقه ۲۱ ٬ تاریخچه و شرح فعالیت های بنیاد سرور از دیگر مطالب فصل بهار دانستنی اقتصاد است.
در بخشی از سرمقاله فصلنامه که به قلم سیدرضا جمشیدی٬ مدیرمسئول فصلنامه نگاشته شده است٬ آمده است: « در یک رسانه هم … تولید محتوا و تهیه خبر باید در راستای توسعه و پیشرفت جامعه باشد و این محتوا باید در نهایت منجر به توسعه داخلی و کشور شود. بر همین اساس باید رسانه و بخش تولیدی خدماتی همسو حرکت کنند تا ایده های خلاق و طرح های اجرایی صنعتی و خدماتی که قابلیت سرمایهگذاری از سوی واحدهای تولیدی و خدماتی دارد٬ با شناسایی فرصت های مناسب٬ در رسانه تولید محتوا شود.
از سوی دیگر سوق دادن نگاه تولیدکنندگان به انتظارات مردم و آشنایی آنان با توجهات مخاطبان موضوع دیگری است که رسانه ها می توانند با تولید محتوای مناسب به آن کمک کنند. در حقیقت رسانه ها با تولید محتوایی که در آن نظرات مردمی منعکس شده باشد به تولید کنندگان کمک می کنند که متناسب با تقاضا تولید کنند تا بدین صورت عرضه و تقاضا از نظر ایده با هم همخوانی داشته باشد….»
شماره جدید مجله دانستنی اقتصاد را می توانید از لینک زیر دانلود کنید:

http://yon.ir/ecofact

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد