hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > طراحی و اجرای المان ماندگار نماز در قم

طراحی و اجرای المان ماندگار نماز در قم

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از طراحی،جانمایی و نصب المان ماندگار نماز خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، سید محمد موسوی منش مدیرعامل سازمان زیباسازی با بیان اینکه تامین زیبایی‌های بصری جزو حقوق مسلم شهروندان قمی است، اظهار داشت: یکی از اهداف و برنامه‌های سازمان زیباسازی توسعه و تقویت کمی و کیفی المان های ماندگار و مناسبتی در شهر مقدس قم است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه المان ماندگار نماز توسط کارشناسان سازمان، طراحی و پس تصویت در کمیته های فنی و تصویب طرح ها در میدان نماز بلوار آیت الله بروجردی جانمایی و نصب گردید، گفت: استفاده صحیح و هنرمندانه گزینه های مرتبط با زیباسازی و حس تعلق شهروندی از دیگر سرفصل های مهم کاری در مدیریت شهری است که این مهم از طریق سازمان زیباسازی شهرداری قم پیگیری خواهد شد.

موسوی منش در ادامه، نقش المان‌ها در سیما و منظر شهری را همانند عناصر دیگر شهری بسیار تأثیرگذار دانست و افزود: المان‌های شهری باید به گونه‌ای طراحی شوند که هم در عملکردهای متفاوت و هم در زیبایی شهر موثر واقع شوند.

وی در ادامه بیان داشت: شهروندان به خصوص هنرمندان بومی می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود، جهت ساخت انواع المان‌های شهری را به روابط عمومی سازمان ارسال نمایند تا پس از تأیید و تصویب در کمیته فنی سازمان زیباسازی ارزیابی و پس از تصویب با اسم آنها ساخته و در سطح شهر نصب شود تا از این راه همه شهروندان بتوانند در زیبایی شهرشان نقشی داشته باشند.

وی افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری را سبب افزایش حس تعلق آن‌ها دانست و گفت: با افزایش میزان مشارکت شهروندان در امور شهری حس تعلق آنان به شهر افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم در پایان بیان داشت: شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال طرح های پیشنهادی می توانند با شماره تلفن ۳۷۷۰۵۲۳۰ داخلی ۳۰۲ تماس حاصل فرمایند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد