hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > پاسخگویی مستقیم مدیران شهرداری به همشهریان و زائران در سامانه ۱۳۷

پاسخگویی مستقیم مدیران شهرداری به همشهریان و زائران در سامانه ۱۳۷

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از پاسخگویی مستقیم مدیران شهرداری به همشهریان و زائران در سامانه ۱۳۷ در قالب برنامه «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به دستور شهردار قم در خصوص پاسخگویی مستقیم مدیران شهرداری به همشهریان و زائران در سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: در این راستا برنامه «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» از ۱۲ تیرماه و در آستانه میلاد سراسر نور حضرت فاطمه معصومه(س) اجرایی شده و مدیران شهرداری به صورت مستقیم پاسخگوی سئوالات و پرسش های شهروندان خواهند بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه این برنامه چهارشنبه های هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ خواهد بود، تصریح کرد: در قالب این برنامه مدیران شهرداری در سامانه ۱۳۷ حضور یافته و پاسخگوی سئوالات شهروندان به صورت تلفنی خواهند بود.

کلانترزاده حضور تمام مدیران و مسئولان شهری اعم از شهردار، اعضای شورای شهر، معاونین، شهرداران مناطق، مدیران شهری و مدیران کل ستادی در برنامه «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» را مورد توجه قرار داد و افزود: طبق برنامه پیش بینی شده برای تیرماه، ۱۲ تیر مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، ۱۹ تیر دکترسقائیان نژاد شهردار و ۲۶ تیر ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سامانه ۱۳۷ حضور یافته و پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

وی گفت: ابتدای هر هفته اطلاع رسانی صورت می گیرد که کدام مدیر حضور داشته و پاسخگوی شهروندان خواهند بود؛ برنامه سال ۹۸ سامانه برای حضور مدیران تنظیم شده و ابتدای هر هفته اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم بیان داشت: سامانه مدیریت شهری به صورت شبانه روزی از طریق برقراری تماس با شماره سه رقمی ۱۳۷ شنونده پیام های شهروندان محترم از حوزه های مختلف مرتبط با مدیریت شهری می باشد.

کلانترزاده در ادامه به عملکرد اداره ۱۳۷ شهرداری قم در سه ماهه اول سال با ۲۲ نفر نیروی انسانی اشاره کرده و گفت: پیام‌های ثبت‌شده در سامانه بالغ بر ۵۱ هزار و ۸۴۳ مورد بوده است که پیگیری صورت گرفته و پاسخگویی به شهروندان انجام شده است.

وی موضوعات مد نظر شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ را اینطور بیان داشت: آدرس دهی، آب گرفتگی معابر، نشست آسفالت، لکه گیری آسفالت، خاک و نخاله غیر مجاز و استقرار باکس نخاله جزو بیشترین موضوعات تماس ثبت شده در این سه ماه بوده و میانگین روزانه تماس های ورودی در سامانه۱۳۷ بیش از ۱۵۰۰ تماس می باشد.

وی در پایان اظهار کرد: پیشنهادات و انتقادات همشهریان و زائران از طریق سایت شهرداری به آدرس www.qom.ir  هم قابل دریافت می باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد