hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > ارئه خدمات به بیش از ۱۵۰ هزار مشترک در اداره گاز منطقه سه قم

ارئه خدمات به بیش از ۱۵۰ هزار مشترک در اداره گاز منطقه سه قم

آقای محسن ابرقویی رئیس امور مشترکین اداره گاز منطقه سه قم در گفت‌وگو با خبرنگار رویداد ایران از قم با اشاره به شعاع مسافتی منطقه سه، اظهار کرد: این منطقه از محدوده ریل قدیم راه آهن و رودخانه تا انتهای پردیسان و روستای طایقان است.

وی با بیان اینکه روستای لنگرود و بخش کهک نیز زیر پوشش اداره گاز منطقه سه هستند، عنوان کرد‌: در مجموع ۱۹ روستا در بخش کهک و دو روستا در شهر قم از خدمات این اداره بهره‌مند می‌شوند.
رئیس امور مشترکین اداره گاز منطقه سه از وجود بیش از ۱۱۵ هزار مشترک در شهر قم و ۱۲ هزار مشترک در بخش کهک یاد کرد و گفت: اداره گاز این منطقه همچنین ۱۴۰ هزار واحد مسکونی و بیش از ۱۵ هزار واحد تجاری و صنعتی را زیر پوشش قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه مجموع نیروهای فعال در این منطقه شامل ۲۹ نفر می باشند، مطرح کرد: تعداد پنج دفتر پیشخوان نیز خدماتی از جمله قطع و وصل جریان گاز، اشتراک دهی، تغییر نام، افزایش و کاهش ظرفیت کنتور، اعلام ارقام کنتور و خدمات پس از فروش را به مشترکین منطقه سه ارائه می‌دهند.
آقای ابرقویی ضمن اشاره به عملیات قرائت و توزیع صورتحساب مشترکین، تصریح کرد: این عملیات هر ۳۶ الی ۴۰ روز یکبار توسط نیروهای پیمانکاری برای تمام مشترکین انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه با استفاده از خدمات دفاتر پیشخوان تلاش کردیم مراجعات حضوری به اداره را کاهش دهیم، خاطرنشان کرد: در عملیات قرائت و توزیع صورتحساب که عمده مشترکین آن را به عملیات کنتورخوانی می‌شناسند علاوه بر قرائت رقم کنتور و تحویل صورتحساب، بازرسی‌های لازم در خصوص وضعیت کنتور نیز به عمل می‌آید.
رئیس امور مشترکین اداره گاز منطقه سه ادامه داد: در سال گذشته حدود ۸۵۰ هزار صورتحساب برای مشترکین این منطقه ارسال شده است.
آقای ابرقویی همکاری مردم برای ورود کنتورخوان به منازلشان را خواستار شد و گفت: در راستای رفع نگرانی‌های مشترکین اقداماتی از جمله تهیه لباس فرم متحدالشکل، کارت شناسایی، برگزاری کلاس‌های تکریم ارباب رجوع و… برای تمام کنتورخوان‌ها انجام شده است.
وی با تأکید بر اینکه کنتورخوانی در ساعات و روزهای کاری مطابق با شرکت گاز انجام می‌شود، یادآور شد: مشترکین باید بر این موضوع واقف باشند که کنتورخوان‌ها تحت هیچ شرایط و با هیچ عنوانی وجهی از مشترکین دریافت نخواهند کرد.
رئیس امور مشترکین اداره گاز منطقه سه استان قم با بیان اینکه در روستاها بیشتر مشترکین فصلی بوده و امکان قرائت کنتور در محدوده‌های خوش نشین کم است، ابراز کرد: از این مشترکین خواهشمندیم تا ارقام کنتور خود را با تماس با شماره ۳۱۹۴ اعلام کنند.
وی با اشاره به اینکه مشترکین باید در صورت اقدام به هرگونه تغییر در سیستم لوله کشی با مراجعه به شرکت گاز نسبت به قطع جریان اقدام کنند، بیان کرد: یکی از مشکلاتی که منجر به حادثه می‌شود اقدام به تغییر سیستم لوله کشی منزل بدون هماهنگی با شرکت گاز است که امیدواریم از این پس با مراقبت‌هایی که از سوی مشترکین انجام خواهد شد شاهد وقوع کمتر این نوع حوادث باشیم.
آقای ابرقویی با بیان اینکه طرح کنتورخوانی آنلاین به صورت پایلوت در بخش کهک در حال انجام است، تاکید کرد: این عملیات شامل پردازش اطلاعات از طریق شبکه، برداشت اطلاعات توسط کنتورخوان، ارسال اطلاعات از طریق شبکه خصوصی شرکت، انجام محاسبات، ارسال بصورت فایل الکترونیکی و چاپ صورتحساب از طریق پرینتر کمری همراه کنتورخوان است که در مدت چند ثانیه انجام می شود و صورتحساب تحویل مشترک می گردد.
وی در پایان با اشاره به اینکه واحد امور مشترکین زیر مجموعه مدیریت بهره برداری است، خاطرنشان کرد: در این واحد روزانه بطور میانگین به حجم قابل توجهی از درخواست های مشترکین رسیدگی شده و به دلیل ارتباط مستقیمی که با مردم وجود دارد از حساسیت ویژه‌ای نیز برخوردار هستند.
روابط عمومی شرکت گاز استان قم
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد