hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|حریق در شهرک صنعتی شکوهیه قم مهار شد

قم|حریق در شهرک صنعتی شکوهیه قم مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: حریق اولیه در یکی از واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه قم مهار و از سرایت آتش به واحدهای دیگر جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،حمید کریمی در تشریح این حادثه بیان کرد: ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه روز جمعه به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام آتش سوزی در شهرک صنعتی شکوهیه شد که بلافاصله چهار دستگاه خودرو عملیاتی سنگین، ۲ دستگاه خودرو آبکش و ۲۰ آتش نشان به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان کرد: انفجاری در کارخانه تولید خوراک دام صورت گرفته بود که بر اثر موج انفجار آن، سوله‌ها و ساختمان‌های مجاور آن چند درصد تخریب داشتند و از جمله سوله مجاور آن که انبار ضایعات بوده طعمه حریق شده بود.

کریمی ادامه داد: آتش نشانان حریق اولیه را به سرعت کنترل و اجازه سرایت آتش به سایر واحدهای صنعتی را ندادند و لکه گیری برای اطفاء کامل آتش انجام شد.

وی گفت: متأسفانه این حادثه ۱۵ مصدوم داشته است که در کوتاه‌ترین زمان توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان کرد: نیروهای عملیاتی تا اطفاء کامل در منطقه حضور داشتند و به دلیل کنترل حادثه، مشکلی واحدهای صنعتی مجاور کانون آتش سوزی را تهدید نکرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد