hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > برگزاری جشن بزگ کرامت با همکاری شهرداری قم

برگزاری جشن بزگ کرامت با همکاری شهرداری قم

معاون فرهنگی آستان مقدسه کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه جشن بزرگ کرامت در ۱۰ مسجد و ۱۰ بوستان با مشارکت شهرداری، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود، گفت: جشنواره مردمی کرامت امسال با همت بیشتری نسبت به سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع)‌ حتی فکر گناه هم نمی‌کنند، اظهار کرد: این عصمت خاص است که شامل این بزرگواران می‌شود‌؛ عصمت عام نیز عصمتی است که فرد با آگاهی از زشتی گناه همانند امام می‌شود که حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت معصومه(س) از جمله افرادی هستند که در این گروه عصمت شمرده می‌شوند.

معاون فرهنگی آستان مقدسه کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه ارزش هر فرد در جامعه اسلامی به میزان ولایت‌پذیری اوست، عنوان کرد:‌ حضرت معصومه(س) در راستای تبیین اهداف ولایت به سمت برادر خود حرکت کردند به همین علت باید از ولایت‌پذیری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان یاد کنیم.

احمدی با بیان اینکه جشن بزرگ کرامت در ۱۰ مسجد و ۱۰ بوستان با مشارکت شهرداری، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود، مطرح کرد: جشنواره مردمی کرامت امسال با همت بیشتری نسبت به سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد