hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > پارکینگ‌های موتور سیکلت در خیابان ارم قم احداث می‌شود

پارکینگ‌های موتور سیکلت در خیابان ارم قم احداث می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: برای پارک مجاز موتورسیکلت در محوطه پیرامون خیابان ارم نقاطی مشخص و طرح پارکینگ موتورسیکلت اجرا می‌گردد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، عباس ذاکریان با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان قم، اظهار داشت: در جلسه کمیته فنی ترافیک چهار مورد برسی و تصویب اعضای این شورا قرار گرفت.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر لزوم جلوگیری از حوادث احتمالی خیابانی رسول داده خواه در منطقه دو شهری قم، افزود: در این جلسه مقرر شد اداره ترافیک طرحی دراز مدت برای جلوگیری از حوادث تهیه‌ کرده و در جلسات آتی بررسی و تصمیم‌گیری شود، ضمناً قرار شد نسبت به اجرای خط کشی و نصب گل مانع در رفیوژ وسط تا آن رمان اقدام گردد.

ذاکریان با اشاره به لزوم وجود دوربین‌های کنترل ترافیک در خیابان‌ها و معابر شهر قم، ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی دوربین‌های کنترل ترافیک بزرگراه آیت‌الله بروجردی مقرر شد برای جلوگیری از سرعت متوسط و لحظه‌ای از طریق پلیس راهور اعمال قانون صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین مقرر شد به‌منظور تکمیل شبکه آبیاری و اصلاح شبکه بلوار زائر به مدت ۱۰ شب در این خیابان محدودیت ترافیکی صورت گیرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم بیان کرد: طرح ادامه پیاده راه ارم در خیابان انقلاب مورد تصویب اعضا قرار گرفت و هم‌چنین برای پارک مجاز موتورسیکلت در محوطه پیرامون این خیابان نقاطی مشخص و طرح پارکینگ موتورسیکلت اجرا می‌گردد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد