hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قزوین| دیدار استاندار قزوین با خانم گل جام ملت‌ها

قزوین| دیدار استاندار قزوین با خانم گل جام ملت‌ها

ملی‌پوش فوتسال کشورمان با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.


استاندار قزوین در این دیدار گفت: خوشبختانه در ورزش استعدادهای فراوانی داریم که توانسته‌اند پرچم پرافتخار کشور را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورند که باید قدردان آن‌ها باشیم.

عبدالمحمد زاهدی بیان کرد: در بخش ورزش بانوان هم استعدادهای خوبی داریم و استان قزوین هم توانسته با تربیت ورزشکاران ملی و بین‌المللی به‌خوبی در عرصه ورزش جهان بدرخشد که جای افتخار دارد.

استاندار قزوین یادآور شد: بانوان به‌تدریج ظرفیت‌های ارزشمند خود را بروز داده‌اند و خانم اعتدادی یکی از ورزشکاران شاخصی است که توانسته برای کشور افتخار کسب کند که در این راستا ما نیز وظیفه‌داریم در حد توان از این چهره‌ها حمایت کنیم.

وی یادآور شد: ورزشکارانی چون خانم اعتدادی از سرمایه‌های ارزشمند استان و کشور تلقی می‌شوند که باید از وجودشان برای تقویت تیم‌های پایه استفاده کنیم.

زاهدی اظهار داشت: از خانم اعتدادی انتظار داریم تا زمانی که در گروه ملی هستند کمک کنند تا در استان بتوانیم یک تیم فوتسال ویژه نوجوانان شکل بگیرد و آینده‌نگری کنیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: باید ورزشکاران شاخص تجربه خود را به دیگران منتقل کنند تا بتوانیم برای آینده نیز ورزشکاران شاخصی در عرصه‌های مختلف تربیت کنیم.

فاطمه اعتدادی هم در این دیدار تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولان این قهرمانی را حفظ کنیم که این کار نیازمند مدیریت قوی است و باید بازی‌های دوستانه با تیم‌های شاخص برگزار شود تا آمادگی خود را حفظ کنیم.وی بیان کرد: مهم‌ترین درخواست ما ایجاد اشتغال است تا دغدغه‌ای برای ادامه کار و حفظ قهرمانی نداشته باشیم.

گفتنی است تیم ملی فوتسال بانوان ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های فوتسال آسیا را کسب کرد و فاطمه اعتدادی یکی از چهره‌های شناخته‌شده تیم ملی فوتسال بانوان ایران و خانم گل این رقابت‌هاست.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد