hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > نشست راهبردی/تخصصی سلامت کارکنان در منطقه قم برگزار شد

نشست راهبردی/تخصصی سلامت کارکنان در منطقه قم برگزار شد

به منظور بررسی راهنمای مدیریت فوریتهای پزشکی-MERP -نشست راهبردی/تخصصی سلامت کارکنان با حضور مسئولین منطقه و رئیس مرکز کار و سلامت خانواده صنعت نفت قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم، محسن وزارتی مدیر منطقه از برگزاری نشست مشترک راهبردی/تخصصی سلامت کارکنان با هدف ارتقا طرح ریزی، اجرا و بهبود طرح فوریت های پزشکی و تبادل نظر در حوزه سلامت کارکنان با مرکز کار و سلامت خانواده صنعت نفت قم خبرداد.  

 وزارتی گفت: اقدامات و فعالیت های انجام گرفته در حوزه سلامت کارکنان از سوی مرکز کار و سلامت خانواده صنعت نفت قم ستودنی است و همواره همکاری و تبادل نظر در حیطه بهبود سلامت کارکنان بین این دو مجموعه وجود داشته است؛

 وی افزود طرح فویت های پزشکی در چهار سطح و در یک ساختار مرحله ای طراحی شده و سناریو نویسی و شبیه سازی رویدادها در هر مرحله و زمان واکنش به طور کامل مشخص شده است. ایجاد سطح خود مراقبتی، خود امدادی و دیگر امدادی در کمتر از ۴ دقیقه، هدف منطقه در سطح کمکهای اولیه و پایه در هر شیفت کاری است.

در ادامه سید علی عظیمی رئیس مرکز سلامت کار و خانواده صنعت نفت قم ضمن تشکر از پیشتاز بودن پخش منطقه قم در برگزاری مانورهای مدیریت بحران در حوزه اچ اس ای ، از استقرار نظام MERP در این مرکز خبر داد و از مشارکت در اجرای این طرح در پخش منطقه قم استقبال کرد.

گفتنی است در پایان این نشست بحث و تبادل نظر در حوزه بهداشت و سلامت کارکنان و ساز و کارهای بهبود و تسهیل ارائه خدمات انجام و از تلاش و زحمات بی وقفه کارکنان این مرکز قدردانی شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد