hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > کاهش آسیب‌های اجتماعی بدون استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی شدنی نیست

کاهش آسیب‌های اجتماعی بدون استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی شدنی نیست

مدیرکل بهزیستی استان قم ضمن تقدیر از اهتمام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی، عنوان کرد: کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد بدون استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، رضا سلیقه شب گذشته در حاشیه افتتاح هفتمین جشنواره محله سلامت، در جمع خبرنگاران طی گفت‌وگویی با اشاره به آسیب‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی اعتیاد، یکی از راهکارهای مقابله با این آسیب اجتماعی را ارتقای دانش، بینش و نگرش افراد دانست و اظهار کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه در هفته مبارزه با مواد مخدر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی خانواده‌ها در مورد عوارض و خطرات اعتیاد است.

مدیرکل بهزیستی استان قم اضافه کرد: ارتقای دانش و افزایش آگاهی خانواده‌ها، جوانان را در برابر این معضل واکسینه کرده و به کاهش آمار اعتیاد در جامعه منجر خواهد شد.

سلیقه بر لزوم مشارکت دستگاه‌های فرهنگی در راستای کاهش آمار اعتیاد تاکید کرد و گفت: معضل اعتیاد می‌تواند آسیب‌های مختلف بسیاری را به دنبال داشته باشد به همین علت پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از آسیب‌های بسیاری است.

وی ضمن تقدیر از اهتمام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی، عنوان کرد: کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد بدون استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی شدنی نیست.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد