hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > رویکرد ویژه شهرداری به تحقق شهر هوشمند و خلاق

رویکرد ویژه شهرداری به تحقق شهر هوشمند و خلاق

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم با اشاره به اینکه در برنامه های راهبردی شهرداری تحقق شهر هوشمند و خلاق مورد تاکید است، گفت: در این راستا برنامه ریزی های لازم انجام شده و اقدامات اجرایی نیز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، همایون یزدان پناه در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه یکی از برنامه های راهبردی شهرداری قم تحقق شهر هوشمند و خلاق است، اظهار کرد: در گذشته برنامه مدونی در این حوزه نداشتیم و پس از بررسی های صورت گرفته برنامه راهبردی شهر هوشمند و شهرداری هوشمند را دنبال می کنیم.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم در دستور کار است، افزود: برنامه نخست برنامه ۵ ساله، توسعه فناوری اطلاعات شهرداری قم است و برنامه دوم نقشه راه شهر هوشمند است.

یزدان پناه با اشاره به اینکه در کنار برنامه ریزی، کارهای اجرایی را دنبال کردیم، یادآور شد: سیاست ما این است که اجرا توسط بخش خصوصی آغاز شده و نظارت بر عهده سازمان باشد و در این خصوص تفاهم‌نامه‌هایی امضاء شده است و شرکت های قمی در دو سال اخیر فعال شده اند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات در شهر به صورت یکپارچه در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این سیستم یکپارچه در داخل سازمان شهرداری در حال تکمیل شدن بوده و زیرساخت های نرم افزاری مهیا شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد