hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > کوتاه نمودن فرایندها و کاهش هزینه های توليد در دستور كار مسئولان اقتصادي استان قم

کوتاه نمودن فرایندها و کاهش هزینه های توليد در دستور كار مسئولان اقتصادي استان قم

استاندار قم کوتاه نمودن فرایندها و کاهش هزینه های توليد را در دستور كار مسئولان اقتصادي استان قم دانست و گفت: از ظرفیت های قانونی برای رفع موانع فعالیت واحدهای تولیدی بايد استفاده شود.
به گزارش روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم طی سخنانی با اشاره به ابلاغ دستور برگزاری ملاقات عمومی به ادارات دولتی در روز مشخصی از هفته گفت: طبق گزارش اداره کل مديريت عملكرد، بازرسی و امور  حقوقي استانداری، عموم ادارات در این زمینه عملکرد خوبی داشته اند.
وی با اشاره به پیشنهاد کسر ۵۰ درصد از حق بیمه حقوق کارگران مقرری بگیر بیمه بیکاری در صورت از دست دادن شغل تصریح کرد: این مبحث باید در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی تصویب شده و به عنوان پیشنهاد استانی به کارگروه ملی ارسال شود.
استاندار قم با اشاره به تغییر ساعت اداری ادارات دولتی تا نیمه شهریورماه افزود: بانکها و مراکز امدادی و خدماتی به دلیل ماهیت کاری شان، طبق روال سابق به فعالیت خود خواهند پرداخت.
وي پایداری در توزیع برق را نیازمند مشارکت مردم در کاهش مصرف دانست و تصریح کرد: براي اينكه قطعي برق در ايام تابستان نداشته باشيم، مصرف برق خانگي بايد مديريت شود.
مقام عالي دولت در استان گفت: در مورد برق مورد نیاز در بخش صنعت نیز با همکاری سازمان های مرتبط ، بایستی مدیریت لازم صورت بگیرد تا از منابع موجود بهره برداری لازم صورت بگیرد و در عین حال صنایع نیز متضرر نشوند.
استاندار قم در بخش ديگري از سخنان خود کوتاه نمودن فرایندها و کاهش هزینه های توليد را از رسالت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دانست و تصریح کرد: از ظرفیت های قانونی برای رفع موانع فعالیت واحدهای تولیدی بايد استفاده شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد