hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > پیام شهردار قم به مناسبت هفته قوه قضائیه

پیام شهردار قم به مناسبت هفته قوه قضائیه

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در پیامی فرا رسیدن هفتم تیر ماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران با وفایش و هفته قوه قضائیه را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، شهردار قم در پیامی فرا رسیدن هفتم تیر ماه سالروز بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ و شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران ایشان و فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را گرامی داشت.

متن پیام دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد به این شرح است:

شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و همسفران آسمانی ایشان در هفتم تیرماه، نامگذاری هفته قوه قضائیه را رقم زد و فرصتی برای تجلیل از شهدای عدالت و تکریم میراث داران رسالت اشاره شده در این فراز نورانی؛ لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَ أَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ و خادمان قوه قضاییه را فراهم ساخت. بی‌شک قوه قضاییه در سراسر میهن اسلامی، وظیفه‌ای حساس در احقاق حقوق فردی و اجتماعی و عدالت گستری در سایه سار امنیت دارد.

چنین شهدایی در زمان حیاتشان تاثیرگذارند و شهادتشان موعدی برای میعاد اللهم اجعل محیای محیامحمد و ال محمد و مماتی مماتهم است و سبک زندگیشان بگونه‌ای رقم می‌خورد که الگویی موفق برای مناسبات نسلی محسوب می‌گردد .

مروری گذرا بر صفحات پر افتخار کتاب خدمت قوه قضائیه بیانگر این واقعیت است که سرلوحه قرار دادن قسط و عدل با رویکرد اسلامی و بهره‌مندی از بن‌مایه‌های ارزش‌های ناب اسلامی در موفقیت و تحقق وظایف این دستگاه وزین تاثیرگذار بوده و تحول و بازنگری در ارتقاء کمی و کیفی آن بخصوص در گام دوم انقلاب می‌تواند مسیر توسعه و تحول آفرینی را تسریع و تسهیل نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (رحمت الله علیه) و یاران باوفایشان، هفته قوه قضاییه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و تائیدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی را در ظل توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) برای همه عزیزان این عرصه آرزومندم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد