hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > اجرای طرح حمایت ماندگار (اهدای خون) در خانه های هلال استان قم

اجرای طرح حمایت ماندگار (اهدای خون) در خانه های هلال استان قم

همزمان با روز جهانی اهدای خون شماری از اعضای خانه هلال مرکز خدمات حوزه های علمیه قم، سازمان جهاد کشاورزی و شهرداری منطقه 3 در حرکتی انسان دوستانه اقدام به اهدای خون کردند.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم؛ طرح حمایت ماندگار (اهدای خون) با مشارکت حدود 100  نفر از داوطلبان خانه های هلال در قم اجرایی شد.
به مناسبت روز جهانی اهدای خون و با هماهنگی های صورت گرفته از سوی معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم و سازمان انتقال خون استان اعضای خانه های هلال به صورت خود جوش در راستای اهدای خون خود به سازمان انتقال خون استان مراجعه کردند.

بر اساس این گزارش؛ در این برنامه که با هدف گسترش اهدای خون آگاهانه و به منظور بهره گیری از ظرفیت داوطلبان خیرخواه و در راستای حمایت از سلامت انسان ها که از اهداف هلال احمر است و نجات جان بیماران انجام شد، حدود 100 داوطلب 3 خانه هلال با حضور در سازمان انتقال خون استان قم؛ خون خود را هدیه کردند.

گفتنی است؛ معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، از تمامی اقشار، گروه ها، اصناف، ادارات و سازمان ها برای مشارکت در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه دعوت به عمل می آورد.

یادآور می شود؛ طرح حمایت ماندگار (اهدای خون) با مشارکت شماری از اعضای خانه های هلال مرکز خدمات حوزه های علمیه قم، سازمان جهاد کشاورزی و شهرداری منطقه 3 اجرایی شد
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد