hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > پایان عملیات خط کشی رینگ دوم خیابان انتظار

پایان عملیات خط کشی رینگ دوم خیابان انتظار

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از پایان عملیات خط کشی رینگ دوم خیابان انتظار در محدوده مسجد مقدس جمکران خبر داد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، علی نیک با بیان اینکه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری به منظور نظم بخشی به تردد وسایل نقلیه و افزایش سطح ایمنی معابر اقدام به اجرای عملیات خط کشی معابر می‌کند، اظهار کرد: در همین راستا اجرای عملیات خط کشی در رینگ دوم مسجد مقدس جمکران  به طول ۱۴ هزار متر انجام شد.
وی با تاکید بر اینکه کلیه عملیات اجرایی خط کشی در این محدوده توسط نیروهای سازمان ترافیک انجام شده است، تصریح کرد: در سال جای کلیه خیابان‌های اصلی سطح شهر که عملیات خط کشی در آنها انجام شده بر اساس آلبوم و طرح ارسالی از معاونت حمل و نقل و ترافیک که مطابق با استاندارد تعریف‌ شده در کتاب آئین نامه راه‌های شهری ایران بوده، انجام شده است.
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم هزینه انجام شده برای این پروژه را بالغ بر ۳۲۰ میلیون ریال و از محل منابع داخلی سازمان عنوان کرد و گفت: از رانندگان خواهشمندیم به منظور حفظ سلامتی خود و سایرین و کاهش بار ترافیک معابر بین خطوط رانندگی کرده و خدمتگزاران خود را در مدیریت ترافیک شهر یاری کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد