hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > لزوم افزایش سقف پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی قم

لزوم افزایش سقف پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی قم

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان قم گفت: با توجه به افزایش سه برابری قیمت ارز باید سقف پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی استان به خصوص واحدهای بزرگ بالا برود                                     

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، ابوالفضل خاکی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان قمی اظهار کرد: واحدهای تولیدی استان نیاز به تسهیلات ارزان قیمت دارند، نرخ سود تسهیلات بانکی حتی به 24 درصد هم می‌رسد.
  وی ادامه داد: باید مشوق‌های مالیاتی و بیمه‌ای به واحدهای تولیدی استان قم ارائه شود تا جلوی تعطیلی این واحدها را به دلیل مشکلات اقتصادی بگیریم.
  رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان قم افزود: با توجه به افزایش سه برابری قیمت ارز باید سقف پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی استان به خصوص واحدهای بزرگ بالا برود تا این واحدها بتوانند که با تمام ظرفیت به کار خود ادامه بدهند.
  خاکی با اشاره به مشکلات بخش صادرات استان قم اظهار کرد: به دلیل تعهد ارزی شاهد کاهش هر روزه صادرات هستیم، باید بانک‌ها ارز را به قیمت روز از صادرکنندگان بخرند، صادرت به کشورهایی همچون عراق و افغانستان بیشتر به صورت ریالی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد