hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قطعی گسترده برق در قم صحت ندارد

قطعی گسترده برق در قم صحت ندارد

 مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت توزیع برق استان قم با اشاره به برخی اخبار منتشر شده برخی از خبرگزاری ها پیرامون قطعی گسترده برق در قم گفت: این اخبار صحت ندارد.            
سید محمد ارجمند زاده عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار رویداد ایران از قم، با تاکید بر پایداری شبکه برق استان افزود: به دلیل افزایش دمای هوا در روزهای اخیر شاهد افزایش ۱۲ درصدی مصرف برق در قم نسبت به یک ماه گذشته هستیم ولی طی امروز و روزهای گذشته این افزایش بار موجب هیچ‌گونه قطعی برق نشده است.
 وی ادامه داد: به دلیل تعمیر شبکه امروز (شنبه) تنها یکی از فیدرهای شبکه برق استان از ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه خاموش و بسیار محدود بوده است.
 مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت توزیع برق استان قم افزود: سامانه ۱۲۱ خاموشی‌های با برنامه و بدون برنامه در سطح برق فشار ضعیف را ثبت و به منظور پاسخگویی سریع به مشتریان به صورت خودکار به همشریانی که با این سامانه تماس می‌گیرند، اعلام می‌کند.
 ارجمند زاده با بیان اینکه مناطق قطعی برق اعلام شده توسط این سامانه به معنای قطعی برق گسترده نیست اظهار داشت: کل خاموشی برق مناطق اعلام شده در این سامانه به دلیل اینکه در سطح فشار ضعیف است، به ۲۰ آمپر نیز نمی‌رسد.
 وی افزود: برخی مناطق اعلام شده در سامانه ۱۲۱ که به دلیل تعمیرات دچار قطعی برق شده، تنها مربوط به یک ساختمان می‌شود و برخی نیز مربوط به از مدار خارج شدن یک ترانس است که تنها چند منزل را درگیر قطعی برق می‌کند.
 ظهر امروز برخی خبرگزاری‌ها با انتشار خبر قطعی برق گسترده در قم اعلام کردند که به دلیل خرابی در شبکه بخش زیادی از شهر قم با قطعی برق روبه رو شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد