hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > باند سوء استفاده کنندگان از دفترچه های درمانی درقم متلاشی شد

باند سوء استفاده کنندگان از دفترچه های درمانی درقم متلاشی شد

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، معاون دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: باند سوء استفاده کنندگان از دفترچه های درمانی در این استان متلاشی شد            
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، علی اصغر سلطانی در گفت وگویی اظهار داشت: متهمان این پرونده داروهای کمیاب را از مراکز درمانی مجاز تهیه و در بازار آزاد می‌فروختند.
 وی افزود: برخی افراد با سوءاستفاده از دفترچه‌های درمانی، اقدام به تهیه داروهای کمیاب، خارجی و گران قیمت و خاص کرده و سپس داروها را در بازار آزاد به فروش رسانده یا به صورت قاچاق از کشور خارج می‌کردند.
 وی گفت: اقدامات مجرمانه این افراد به نحوه خرید و فروش نسخه‌های سفید و یا اجاره دادن دفترچه بیمه و یا جعل دفترچه‌های درمانی و جعل مهر و دست خط پزشک، اخذ دستور خلاف واقع از پزشک یا جاعلین و تهیه دارو یا فروش نسخه تجویزی و فروش دارو خارج از شبکه می‌باشد که متخلفان با مراجعه به پزشک تعداد زیادی نسخه و تجویز یکسان داروهای گران قیمت را اخذ و با هماهنگی داروخانه‌های متخلف با پرداخت ۱۱۰ تا ۳۰ درصد قیمت اقدام به تهیه دارو و فروش آن می‌کردند.
 سلطانی بیان کرد: متهمان با این اقدامات مجرمانه هم به سلامت جامعه و هم به بیت المال خساراتی وارد می‌کردند که با انجام کار اطلاعاتی ۱۲ نفر از متهمین شناسایی و دستگیر شدند و درحال حاضر پرونده قضائی آنها در حال رسیدگی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد