hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > نرخ جدید کرایه تاکسی در قم اعلام شد

نرخ جدید کرایه تاکسی در قم اعلام شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم  از اجرای مصوبه شورای شهر در خصوص کرایه تاکسی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: توزیع برچسب‌های جدید بر روی حدود ۶ هزار تاکسی قم  آغاز و از تاریخ ۱۰ خرداد ، نرخ جدید قابل دریافت می باشد .
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم  با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها گفت: نرخ های جدید کرایه تاکسی از روز جمعه مورخ ۱۰ خرداد اعمال شد و رانندگان ملزم به رعایت نرخ های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.
عزتی با بیان اینکه لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی،کارشناسی و تدوین شد، افزود: نرخ های کرایه تاکسی پس از تصویب و تایید لازم الاجرا می باشد.
وی اظهار داشت: هیچ راننده ای حق ندارد افزون بر نرخ قانونی و مصوب اعلام شده از مسافران کرایه اخذ کند با این حال اگر احیاناً افرادی خودسرانه نسبت به افزایش نرخ مصوب اقدام کنند، مسافران می‌توانند با به خاطر سپردن کد یا شماره پلاک این خودروها و تماس با شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰  و یا پیامک ۳۰۰۰۵۱۳۳ شکایت خود را به واحد بازرسی و شکایت تاکسیرانی اعلام و پاسخ آنرا بعد از رسیدگی نیز دریافت کنند .
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم، ادامه داد: مصوبه نرخ کرایه تاکسی امسال بر پایه مدل اقتصادی تاکسیرانی و بر پایه محاسبات قیمت تمام شده سفر بوده است .
مرتضی عزتی در ادامه گفت: بی شک رانندگان تاکسی همواره در خدمات رسانی به مردم شریف شهر قم پیشرو بوده اند و با ایثارگری خویش به شهر و شهروندان یاری رسانده اند و از تمامی این عزیزان که همکاری و همراهی بسیار سنجیده و ارزشمندی با سازمان تاکسیرانی و مردم داشته و صبورانه از افزایش نرخ کرایه، پیش از زمان اعلام رسمی، خودداری کردند و موجبات رضایت شهروندان و زائران را فراهم آوردند، صمیمانه سپاسگزاریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد