hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > دستگیری عاملان اصلي شرارت، عربده كشي و تخريب خودروها در قم

دستگیری عاملان اصلي شرارت، عربده كشي و تخريب خودروها در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری عاملان اصلی،شرارت، عربده کشی و تخریب خودروها در سطح استان خبر داد. 
 سرهنگ " مرادحسین جعفریان" در گفت و گو با خبرنگار رویداد ایران از قم،اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو دستگاه موتورسوار با قمه و قداره اقدام به عربده کشی و تخریب خودروها در سطح استان کرده  و باعث ایجاد رعب وحشت شهروندان شده اند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری" 15 بلوار امین قم" قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از دریافت موضوع سریعاً به محل مورد نظر اعزام که دو دستگاه موتورسوار تک سرنشین را مشاهده کردند اما متهمان پس از رویت ماموران اقدام به فرار کردند .
سرهنگ جعفریان ادامه داد: بلافاصله ماموران به تعقیب و گریز اراذل و اوباش کردند که موفق شدند یکی از موتورسیکلت ها را متوقف و متهم را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اضافه کرد: در بازرسی بدنی از متهم، یک قبضه سلاح سرد 50 سانتی کشف شد.
وی بیان داشت: پس از انتقال متهم به کلانتری در بازجویی صورت گرفته به همدستی یک نفر دیگر در این رابطه اعتراف و سریعاً ماموران برای دستگیری دیگر متهم متواری اقدام کردند.
سرهنگ جعفریان ابراز داشت: ماموران در یک اقدام به موقع پلیسی موفق شدند دیگر متهم این پرونده را نیز شناسایی و دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد