hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم/ ضرورت کاهش شکاف بین مراکز علمی با دستگاههای اجرائی و بخش صنعتی استان / اهتمام مدیریت استان بر بهره گیری از پشتوانه علمی و پژوهشی در تصمیمات اجرایی

قم/ ضرورت کاهش شکاف بین مراکز علمی با دستگاههای اجرائی و بخش صنعتی استان / اهتمام مدیریت استان بر بهره گیری از پشتوانه علمی و پژوهشی در تصمیمات اجرایی

استاندار قم بر ضرورت تعامل‌ و کاهش شکاف بین نهادهای علمی و پژوهشی استان با دستگاههای اجرائی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار رویدادایران از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست با مدیران پژوهشگاه حوزه و دانشگاه که در سالن جلسات این پژوهشگاه برگزار شد، با اشاره به جایگاه فقاهت و علم در قم، اظهار کرد: ارتباط مناسبی بین حوزه و دانشگاه در قم وجود دارد که نمود عملی آن در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به چشم می خورد.


استاندار قم با بیان لزوم کاهش فاصله بین مراکز اجرایی و مراکز آموزشی حوزوی و دانشگاهی، افزود: مدیران نباید خود را بی نیاز از مباحث علمی و کارشناسی بدانند و در ارائه طرح های توسعه محور و کلان استان به توجیه علمی و پشتوانه مطالعاتی توجه داشته باشند.


سرمست با تاکید بر ضرورت  استفاده از نظرات صاحب نظران در تصمیم گیری و برنامه ریزی در مسائل مختلف استان: تصریح کرد: رویکرد مدیریت استان بهره گیری از ظرفیت مراکز علمی پژوهشی  در تصمیمات اجرایی است.


وی به جایگاه ویژه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه استان قم در مباحث علمی و حوزوی اشاره کرد و گفت: مشارکت این پژوهشگاه در ارائه نسخه عملی و برنامه راهبردی جهت کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط جامعه متناسب با آموزه های دینی ضروری است.


سرمست همچنین با اشاره به برنامه ریزی برگزاری انتخابات سال جاری مطابق قانون و سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری  در استان، بر مشارکت نهادهای علمی‌ و  پژوهشی جهت تدوین برنامه و راهکارهای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد . 


لازم به ذکر است استاندار قم در حاشیه این نشست از کتابخانه و  دیگر‌بخش های این پژوهشگاه بازدید نمود
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد