hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان| برگزاری بیش از 50 برنامه

سمنان| برگزاری بیش از 50 برنامه

سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در ماه ضیافت الهی نسبت به برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی، مذهبی و ورزشی در شهر اخلاق اقدام می‌کند.


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعددی را در دستور کار دارد و در کنار آن در این مدت در حوزه تبلیغات شهری نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

عباس بابایی با تشریح برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان به مناسبت ماه خوب خدا، اظهار داشت: برنامه‌های سازمان فرهنگی در ماه مبارک رمضان امسال باهدف تعمیق اُنس و الفت شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان با مفاهیم قرآنی و همچنین تکریم ایتام، نیازمندان و باهدف ترویج نشاط معنوی در بین شهروندان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها ویژه‌برنامه «عطر آیه‌ها» با محوریت جزء خوانی قرآن کریم همراه با تفسیر است و این برنامه از یکشنبه 6 خردادماه آغازشده و تا پنج‌شنبه 24 خردادماه همراه با سفره افطاری آماده پذیرایی از شهروندان است .

برگزاری جشنواره ماه مهمانی خدا

بابایی از برگزاری جشنواره ماه مهمانی خدا خبر داد و گفت: این جشنواره به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در روزهای سه‌شنبه هفتم خرداد لغایت پنجشنبه 10 خردادماه در پارک گلستان همراه با برنامه‌های متنوع و معرفی قاریان برتر نوجوان، سخنرانی و اجرای سرود اجرا می‌شود .

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان با عنوان «معیار انقلاب، معمار انقلاب» است که شامل مسابقه کتاب‌خوانی ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

عباس بابایی همچنین از برگزاری دو جشن دیگر ویژه ولادت امام حسن مجتبی در سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما در طول ماه رمضان برگزاری جشن «میلاد کریم آل طاها » و «جشن کریمان » است که با حضور شهروندان فهیم شهر اخلاق چهارشنبه 9 خرداد در مسجد پیامبر اعظم (ص) و پنجشنبه 10 خردادماه در منطقه کدیور محلات برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره نسیم مهربانی

وی با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان تصریح کرد: ورزشکاران شهر اخلاق در طول ماه مبارک رمضان در سالن بانوی شهر در رشته والیبال به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

بابایی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: این جشنواره با عنوان (نسیم مهربانی) از شنبه 19 خردادماه آغاز و تا شنبه 26 خردادماه همراه با برنامه‌های متنوع مسابقات ورزشی خانوادگی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگسرای امید خانواده و ارائه خدمات حوزه سلامت ویژه شهروندان شهر اخلاق برپا می‌شود.

وی درعین‌حال با اشاره به پخش جام جهانی فوتبال با عنوان «همگام با ورزش همراه با خانواده » در فرهنگسرای امید خانواده گفت: این فرهنگسرا پنج‌شنبه 24 خردادماه با برنامه‌هایی نظیر پخش مسابقات فوتبال، انجام مسابقات ورزشی خانوادگی با ارائه خدمات کافه کتاب فرهنگسرا و برنامه‌های فرهنگی دیگر میزبان شهروندان است.

بابایی از اجرای مراسم ویژه ارتحال جان‌گداز حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد با عنوان «کوچ آسمانی » سه‌شنبه 15 خردادماه در سالن آمفی‌تئاتر ولایت خبر داد و اظهار داشت: قیام خونین ۱۵ خرداد نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به‌حساب می‌آید.

این برنامه‌ها به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان و کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان سمنان برگزار می‌شود .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد