hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > آمادگی شهرداری قم برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس

آمادگی شهرداری قم برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس

سید محسن میرهادی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی کامل نیروها و کلیه امکانات شهرداری، برای باشکوه‎تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز قدس امسال خبر داد.
سیدمحسن میرهادی در گفتگو با خبرنگار رویداد ایران از قم، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس در قم، ‌اظهار داشت: در راستای ارتقاء و ارائه کمی و کیفی خدمات با محوریت حوزه خدمات شهری و با همکاری مناطق هشتگانه شهر نسبت به آماده‌سازی هسته مرکزی شهر، پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم روز قدس اقدامات لازم انجام شد.
وی با اشاره به تنظیف و پاک‌سازی مسیر و محل برگزاری مراسم روز قدس، تصریح کرد: قبل از آغاز مراسم روز جهانی قدس با استفاده از ماشین‎آلات مکانیزه و نیروهای خدمات شهری نسبت به تنظیف و شستشوی معابر و مسیرهای منتهی به مصلی قدس اقدام شد.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم اظهار داشت: مناسب‎سازی فضای شهری با نصب بنرهای مرتبط با روز قدس در سطح شهر، آذین‎بندی و فضاسازی مسیر راهپیمایی، آماده‎سازی جایگاه و سیستم صوت مراسم راهپیمایی از دیگر اقدامات شهرداری قم وی‍ژه مراسم روز قدس می باشد.
وی با اشاره به آماده‌سازی محیط پیرامون مساجد و مسیرهای ۱۰گانه راهپیمایی روز جهانی قدس افزود:‌ جمع‌آوری و پاکسازی پسماند و نخاله‌های شهر قبل از آغاز مراسم روز قدس در دستور کار مجموعه خدمات شهری می باشد.
وی در راستای افزایش ضریب ایمنی شهر در این روز اظهار داشت: در راستای تأمین ایمنی مراسمات، اکیپ‎های سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی با استقرار در هسته مرکزی شهر پیرامون حرم مطهر کریمه اهل بیت (س)، مبادی ورودی شهر و مسجد مقدس جمکران در قالب اکیپ‎های پیاده و خودروئی با استفاده از ماشین‏ آلات و تجهیزات آتش‎نشانی و موتور سیکلت‎هایEFT آماده خدمات‎رسانی مطلوب در مواقع ضروری هستند.
وی همکاری همه‌جانبه شهرداری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای آماده‌سازی فضای شهری در روز جهانی قدس را یادآور شد و افزود: همچنین همکاری مناسبی با صدا و سیما برای تامین بالابر برای انعکاس مناسب مراسم روز قدس صورت گرفته است.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر ضرورت کنترل ناهنجاری‌های اجتماعی و جمع‌آوری متکدیان گفت: با تامین گشت‎های وی‍ژه این مهم در روز قدس شدت می گیرد.
وی از اطلاع‌رسانی به مناسبت روز قدس و نصب ۱۵۰۰ متر مربع بنر اطلاع‌رسانی به مناسبت روز قدس در سطح شهر خبر داد و افزود: استقرار و تأمین دستگاه آب‎پاش برای خنک کردن فضای راهپیمایی از دیگر اقداماتی می باشد که به مناسبت روز جهانی قدس انجام می شود.
میرهادی با اشاره به برگزار نماز جمعه در مصلی قدس تصریح کرد: پنج دستگاه تانکر آب برای وضوی نمازگزاران در اطراف مصلی مستقر می شود.
وی در ادامه خدمات ‏دهی وسایل نقلیه عمومی در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: در جهت خدمات حمل و نقل همگانی سازمان تاکسی‏رانی و اتوبوس‎رانی در این ایام در آماده‎باش کامل هستند .
میرهادی در پایان تصریح کرد: پس از پایان مراسم روز جهانی قدس به سرعت نسبت به تنظیف معابر و مسیرهای راهپیمایی اقدام خواهد شد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد