hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > پوشش امدادی مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران

پوشش امدادی مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم از پوشش امدادی مراسم شب‌های قدر در پست‌های امدادی مسجد جمکران، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و اطراف آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم؛ هادی سلیمی سرپرست معاونت امداد و نجات اعلام کرد: جمعیت هلال احمر استان قم همچون ساهای گذشته در شب‌های قدر به زائران و مجاوران شهر بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران خدمت‌رسانی کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر در جایگاه‌های مشخصی در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و اطراف آن مستقر هستند، افزود: نیروهای هلال احمر در شب‌های قدر در پست های از پیش تعیین شده به زائران و مجاوران ارائه خدمت‌ کردند.

سلیمی از ایجاد پست های امدادی ویژه بانوان و آقایان به صورت مجزا در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زائران خبر داد و اضافه کرد: در هر شب، 2 دستگاه آمبولانس و خودروهای نجات، در طول مراسم شب‌های قدر در مکان های مشخص مستقر شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم عنوان کرد: 61 نفر/ روز پزشک ، پرستار ، امدادگر و نجاتگر در قالب 13 تیم نیروهای امدادی و عملیاتی پوشش امدادی مراسم لیالی قدر را به عهده داشتند و به 219 نفر از مراجعین خدمات سرپایی ارائه شد

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد