hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان|اروپایی ها برای برجام تضمین بدهند

سمنان|اروپایی ها برای برجام تضمین بدهند

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه ایران به کشورهای اروپایی اعتماد نمی‌کند گفت: اروپایی‌ها برای تداوم برجام باید تضمین بدهند.

غلامرضا کاتب با اشاره به خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام اظهار داشت: آمریکا در هر شرایطی دست از دسیسه‌چینی و شیطنت علیه ایران و انقلاب اسلامی برنداشته و همواره به دنبال آسیب زدن به ارکان این نظام است.وی افزود: آمریکا با خروج یک‌جانبه از برجام درصدد منحل کردن معاهده برجام و خروج تمام کشورها از این معاهده بین‌المللی بود که این توطئه ترامپ نیز با شکست مواجه شد و کشورهای اروپایی و آسیایی با آمریکا همراهی نکردند.
نماینده مردم گرمسار و آرادان بیان کرد: ایران هرگز از مواضع امنیتی و سیاسی و استقلال‌طلبی که در دنیا دارد عقب‌نشینی نمی‌کند.
وی با بیان اینکه ملت ایران هیچ‌وقت زیر بار ذلت نمی‌روند تصریح کرد: کشورهای اروپایی اگر تضمین بدهند که بتوانند منافع ملت ایران را تأمین کنند ایران هم در مقابل به آنان اعتماد خواهد کرد.
کاتب با اشاره به اینکه تحریم‌های آمریکایی قبل از برجام و درزمانی که عضو برجام بود وجود داشت اذعان کرد: اکنون‌که آمریکا از برجام خارج‌شده است تفاوتی بازمان های گذشته نداشته و همچنان تحریم‌های ظالمانه این کشور به ایران آسیب وارد می‌کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد