hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > بلاتکلیفی نیروهای حفاظتی جنگل‌های هیرکانی

بلاتکلیفی نیروهای حفاظتی جنگل‌های هیرکانی

به گزارش رویداد امروز: علی محمد شاعری  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با وضعیت نیرو‌های حفاظتی جنگل‌های هیرکانی گفت: نیروهای حفاظتی در تمامی جنگل‌های کشور به خصوص در جنگل‌های هیرکانی با بلاتکلیفی مواجه هستند.
ا
جرای طرح جدید حفاظت از جنگل‌ها موجب بیکاری بخش زیادی از کارگران می‌شود
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سازمان جنگل‌ها طرحی را برای حفاظت از جنگل‌های شمال ارائه کرده که مطالعه شده و کارشناسی نیست، از  
طرفی مبلغی که برای حفاظت از جنگل‌ها پیش بینی شده بسیار اندک بوده و به هیچ عنوان کفاف این کار را نمی‌کند. از طرفی اگر این طرح اجرایی شود، بخش زیادی از کارگران موجود در طرح‌های جنگل‌داری بیکار می‌شوند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای طرح جدید حفاظت از جنگل‌ها موجب بیکاری بسیاری از نیروهای حفاظتی می‌شود، اظهار کرد: با توجه به وضعیت بیکاری در جامعه اضافه شدن، بیکاران جدید می‌تواند برای جنگل نشینان شمال کشور فاجعه بار باشد.
استانداران شمال کشور موضوع بیکاری نیروهای حفاظتی را در شورای تامین استان مطرح کنند
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه موضوع بیکاری احتمالی نیروهای حفاظتی را به صورت مکرر پیگیری کرده‌ایم، اضافه کرد: در حال حاضر از استانداران شمال کشور می‌خواهم که این موضوع را در شورای تامین استان مطرح کرده و به عنوان یک موضوع اجتماعی که می‌توان یک تهدید امنیتی ایجاد کند، نگاه کنند و تصمیم گیری‌های لازم را با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی داشته باشند، بی تردید نمایندگان مجلس نیز هر کاری در توانشان باش دریغ نخواهند کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد