hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > برگزاری محفل انس با قرآن مددجویان بهزیستی استان قم

برگزاری محفل انس با قرآن مددجویان بهزیستی استان قم

همزمان با ایام ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) محفل انس با قرآن مددجویان بهزیستی استان قم با حضور جمع کثیری از جامعه هدف بهزیستی و قرآن دوستان در حسینه آیت الله العظمی مرعشی نجفی (ره) برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سایت خبری رویداد ایران حجه الاسلام والمسلمین اکرامی نژاد مسول فرهنگی بهزیستی قم با اعلام این خبر افزود: علاوه بر برنامه های فرهنگی و قرآنی معمول و سالانه بهزیستی ، طبق سنت حسنه ای در بهار قرآن ماه مبارک رمضان همه ساله محفل بزرگ انس باقرآن با حضور مددجویان و خانواده آنان در یکی از مساجد یا بقاع متبرکه قم  برگزار می گردد که امسال هم این محفل نورانی با حضور 700 نفر از خانواده بزرگ بهزیستی به همت این اداره کل و مساعدت خیرین ارجمند برگزار گردید و برنامه های متنوعی همچون قرآئت قرآن توسط قراء ممتاز معلول ، تواشیح نابینایان ، مسابقات قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان و سخنرانی خطیب گرانقدر حجه الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی اجرا شد و مدعوین  برسر سفره افطار میهمان  خیرین بودند. 

مسول فرهنگی بهزیستی قم افزود در همین راستا و با همکاری اداره کل اوقاف استان در ماه مبارک رمضان هر شب جمعی از مددجویان در محافل قرآنی منعقده شرکت می کنند . 

لازم به ذکر است بهزیستی قم در کنار برنامه های اطعام و افطار مددجویان در ماه مبارک درصدد است هر برنامه دارای پیوست فرهنگی مناسبی باشد .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد