hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > کشف حدود 20 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش در قم

کشف حدود 20 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به کشف حدود 20 کیلوگرم مواد مخدر " تریاک و حشیش" در استان، از دستگيري یک متهم در این رابطه خبر داد

 این مقام انتظامی در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری رویداد ایران، اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر مشخص شد فردي قصد دارد مقادیری انواع مواد مخدر را به یکی از مشتریان خود در یکی از استان های شمال غربی کشور تحویل دهد، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی، تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اقدام به کنترل نامحسوس محل سکونت متهم شدند.

وی ادامه داد: ماموران با بررسی صورت گرفته تحویل گیرنده مواد مخدر موصوف را هنگام ورود به منزل متهم مشاهده که پس از تحويل گرفتن مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری "پژو 405" به سمت جاده "جعفريه" حرکت کرد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با انجام یکسری عملیات پلیسی و تعقیب و گریز، خودروی مذکور در "کيلومتر 5 جاده جعفريه "متوقف و راننده دستگیر شد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در بازرسي بعمل آمده از خودروي توقيفي مقدار 5 کيلو و 30 گرم مواد مخدر از نوع "ترياک" و 110 گرم "حشيش" کشف  شد .

وی بیان داشت: ماموران در ادامه با هماهنگی مقام قضائی به محل سکونت متهم اعزام که مشخص شد متهم قبل از حضور ماموران از محل متواری شده و در بازرسی از محل مقدار 10 کیلو و 430 گرم تریاک،810 گرم سوخته تریاک، 4 کیلو و 420 گرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح شکاری و 4 فشنگ مربوطه کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار دارد.

کشف بیش از 28 کیلوگرم تریاک 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به عملیاتی دیگر از کشف بیش از 28 کیلوگرم تریاک در استان، و دستگيري 4 متهم در این رابطه خبر داد

این مقام انتظامی اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر مشخص شد فردي قصد دارد مقدار قابل توجهي تریاک را با يک دستگاه سواری "سمند" از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران منتقل و از استان قم عبور کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسايي، توقيف و 4 نفر متهم در این خصوص نیز دستگير شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: طی بازرسي از خودروی موصوف، مقدار 28 کيلو و 570 گرم مواد افیونی از نوع ترياک در قالب 10 بسته کشف و متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد