hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > آغاز عملیات تکمیل پروژه فولادسازی فولاد سفیددشت

آغاز عملیات تکمیل پروژه فولادسازی فولاد سفیددشت

هم‌زمان با آغاز ماه رمضان، عملیات نصب تجهیزات سنگین تکمیل پروژه فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، یکی از طرح‌های هفت‌گانه فولادی کشور، آغاز شد.

به گزارش رویداد امروز، محمود ارباب‌زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام این خبر گفت: با حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و تلاش پیمانکاران، نصب تجهیزات پروژه فولادسازی این کارخانه مطابق برنامه زمان‌بندی آغاز شده است.

در همین خصوص، رامین لطفی مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت نیز افزود: با توجه به برنامه زمان‌بندی پروژه و ورود جرثقیل 400 تن به سایت پروژه فولادسازی، ترانس کوره و سایر متعلقات آن با موفقیت نصب شد.

او حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و مدیرعامل شرکت را یکی از نقاط قوت روند پیشرفت این پروژه دانست و اضافه کرد: در حال حاضر عملیات نصب تجهیزات پروژه فولادسازی با 75 درصد پیشرفت فیزیکی، در بیشتر قسمت‌ها فعال است و همه ارکان پروژه مصمم‌اند که پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و راه‌اندازی شود.

مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت در بخش پایانی سخنان خود با بیان این‌که  پروژه فولادسازی این شرکت از آذرماه 95 فعالیت اجرایی خود را آغاز کرده است، گفت: این پروژه شامل یک کوره قوس با ظرفیت 140 تن و تولید 800 هزار تن اسلب در سال است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد