hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > زنجان| دردسر بنزین سوپر

زنجان| دردسر بنزین سوپر

مشکل بنزین سوپر در زنجان مشکل جدیدی نیست؛ سال‌ها مردم زنجان از نبود بنزین باکیفیت در این استان گلایه داشته‌اند و در حال حاضر هم بنزین سوپر به‌صورت سهمیه‌ای در این استان توزیع می‌شود.


مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: بنزین سوپر در استان بر اساس سهمیه تعیین‌شده، توزیع می‌شود.

محمد علیاری گفت: در حال حاضر در استان بنزین سوپر در سه جایگاه ولیعصر، مهر زنجان و جایگاه اختصاصی امینی ابهر توزیع می‌شود و تأمین این فرآورده از طریق منطقه زنجان و از مبادی خارج از استان تأمین می‌شود.

این مسئول با اشاره به سهمیه استان از بنزین سوپر، ادامه داد: سهمیه استان 15 هزار لیتر است و جایگاه‌های عرضه‌کننده این فرآورده نفتی موظف به عرضه سوخت در طول 24 ساعت شبانه‌روز به مشتریان هستند و این شرکت همه تمهیدات لازم را برای پیگیری و تأمین به‌موقع این فرآورده برای متقاضیان، انجام می‌‌دهد. وی با اشاره به میزان مصرف CNG در فروردین‌ماه امسال، افزود: تغییر محسوسی درروند مصرف به ثبت نرسیده به‌طوری‌که میزان مصرف در فروردین‌ماه امسال در حدود 12 میلیون و 412 هزار مترمکعب و مدت مشابه 12 میلیون و 423 هزار مترمکعب بوده که در همین ماه مصرف بنزین سال جاری 36 میلیون و 700 هزار لیتر و سال 96 در حدود 31 میلیون و 200 هزار لیتر بوده است. علیاری خاطرنشان کرد: میزان مصرف 12 میلیون مترمکعبی CNG در فروردین‌ماه امسال و سال گذشته منجر به صرفه‌جویی 12 میلیون لیتری در مصرف بنزین شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد