hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان رضوی| برآورده شدن 4 هزار آرزوی قشنگ

خراسان رضوی| برآورده شدن 4 هزار آرزوی قشنگ

سری به صفحات «کمپین آرزوهای قشنگ» در فضای مجازی بزنید تا ببینید اعضای آن‌که چگونه در دو سال گذشته بیش از چهار هزار آرزو را برآورده کرده‌اند.

مسئولیت این پویش را سمیرا شاهوردی بانوی 33 ساله‌ای از اهالی لرستان بر عهده دارد که سال‌هاست ساکن مشهد شده و به همراه یک گروه جهادی کارش را از حاشیه شهر مشهد آغاز و تا ویرانه‌های زلزله کرمانشاه گسترش داده است. چکیده صحبت‌های وی را در زیر می‌خوانید:

اولین قدم را در تاریخ 22 بهمن 1395 برداشتم و سری به اهالی یکی از محلات حاشیه‌نشین شهر زدم. مشکلاتشان را از نزدیک دیدم. اسفند همان سال با محمدجواد آشنا شدم. کودک شش هفت‌ساله‌ای که لب‌شکری متولدشده بود برایمان نوشته بود که دوست دارد لب و بینی شبیه بچه‌های دیگر داشته باشد. دلم عجیب گرفت. آستین همت بالا زدیم و بالاخره موفق شدیم او را در بیمارستان موسی بن جعفر (ع) جراحی کنیم. او می‌افزاید: برآورده شدن آرزوی محمدجواد و خوشحالی وصف‌ناشدنی خانواده‌اش، جرقه‌ای بود در ذهن من و دوستانم برای اجابت آرزوهای بچه‌های دیگری مثل او که جبر روزگار، حسرتی بر دلشان گذاشته است. با همین نگاه و هدف بود که «کمپین آرزوهای قشنگ» شکل گرفت. بعدازآن در منزل به همراه همسرم می‌نشستیم و آرزوهای جمع‌آوری‌شده را فهرست می‌کردیم و در دوره‌هایی که با دوستانم داشتیم، آن‌ها را می‌خواندیم و سعی می‌کردیم با کمک اطرافیانمان آن‌ها را برآورده کنیم، آرزوهایی که گاه از داشتن یک عروسک شروع می‌شد و تا داشتن یک سرپناه یا تأمین هزینه‌های درمان را دربر می‌گرفت. در حاشیه شهر مشهد، آرزوهای زیادی جمع‌آوری کردیم اما اجابت و تأمین همه آن‌ها کار دشواری بود. در همین مدت دو سال اتفاقات زیادی رخ داد که باعث شد گروه کوچک ما بزرگ و بزرگ‌تر شود و «کمپین آرزوهای قشنگ» منحصر به مشهد نماند و در کل ایران فعال شود. حدود 50 درصد هزینه‌ها از طریق خودم، دوستانم و دوستان دوستانم تأمین می‌شوند، در دنیای مجازی اعتماد کمی از طرف مخاطبان وجود دارد اما باوجوداین مردم مهربانمان همیشه همراه ما بوده‌اند و بقیه هزینه‌ها نیز به مدد آن‌ها تأمین می‌شود. شاهوردی تأکید می‌کند: امروز بانوان زیادی هستند که در این عرصه‌های جهادی فعالیت می‌کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد