hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > زنجان| ضرورت افزایش تولیدات روستایی

زنجان| ضرورت افزایش تولیدات روستایی

فرماندار شهرستان سلطانیه به جایگاه و نقش روستاها درجهت پویایی جامعه و پایداری شاخص های مطلوب آن در طول زمان اشاره داشت و گفت: رویکردهای مدیریت توسعه روستاها باید به شکلی صورت پذیرد تا اقدامات انجام شده عمدتاً به افزایش میزان تولید محصولات کشاورزی، دامی، زراعی، باغی و ... روستایی منتهی شود.
حسین رحمانی در دیدار با سرپرست بخشداری مرکزی، شورای اسلامی روستای ویر، تنی چند از دهیاران بخش مرکزی و کارکنان بخشداری مرکزی سلطانیه با مهم خواندن نقش روستاها به لحاظ میزان تاثیر در پویایی چرخه اقتصاد جامعه گفت: نحوه نگرش مسئولان شهرستانی بایستی به گونه ای رقم خورد تا روز به روز ظرفیتهای بالقوه روستاها شکوفاتر شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان سلطانیه افزود: رسالت ذاتی و کارویژه های متعارف برای شوراها ایجاب می کند تا با هوشیاری تمام و توسل به نقش ایجابی خود، مشارکتهای مردمی در عرصه های مختلف را جلب نموده و با کمترین هزینه در راستای تحقق گام های اساسی و پیشبرنده تسهیل گر باشند.
وی اذعان نمود: نگاه دولت تدبیر و امید به روستاها حکایت گر نگرش ویژه می باشد که این سیاست یقیناً رویکرد مدیریت کلان شهرستان سلطانیه را نیز تحت سیطره خود قرار داده و بدین منوال ارائه خدمات به این دسته از مناطق و درنهایت ایجاد توازن منطقه ای یکی از نقاط عطف کارنامه درخشان دولت یازدهم و دوازدهم را رقم خواهد زد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد